Nette para forumu

28 Jan

Internetten para kazanma forumu 2013 yilinda da aktif olarak faaliyetlerine devam edecektir. Forumun internete reklamciligi, ptc, urun sat kazan ve benzeri cok sayida bolumlerinde sizlere paylasim sunmak ve paylasimlari takip etmek icin olanak saglanmaktadir. Internetten para kazanma isleri hakkinda cesitli duyuru ve haberlerinizi de discussion board kisminda paylasima sunabilirsiniz.

Gecen gun bir kardesim geldi. Domain alip sattigim icin bu isten az cok anliyorum diye fikir danismak istedi.Demez mi bana, abi bana internetten para kazanma yi ogretirmisin.

Bende bu islerin boyle kolay olmadigini, once emekleme sonra yurume ve kosma evrelerinin oldugunu soyledim.

When ona bir site tavsiye ettim,anket doldur para kazan sistemi mevcut, onu deneyerek bir basla dedim.O olmaz abi onca yaziyi oku sonra sec cok uzun is dedi. Parayi kolay kazanacak niyetinde gorunuyor.

Neyse o olmazsa satis ortakligi sistemi var,internetten para kazanma yollari nin en basinda geliyor dedim ve biraz ondan bahsettim. Biraz aklina yatti ama bu seferde internetten parayi hangi web site uzerinden kazanacagiz diye sordu.

Aslinda sormasi gereken ilk soru buydu. Bende ona internetten para kazanmak icin yontemler sunan http://www.parahocasi.com adresini onerdim. Oradaki yazilari okuyup ogrensin ve sonrada internetten para kazansin diye.

Sonrada tesekkur edip, abi ben para kazanmaya gidiyorum sana yetisecegim, senden daha cok para kazanicam dedi. Ve simdi ufakta olsa para kazanmaya basladi. Tebrikler sevgili kardesim.

Daha fazla detay icin internette para forumu adresini ziyaret edebilirsiniz.

Leave a comment